top of page

Para levar adiante os nosos proxectos necesitamos financiación, e unha das formas é a través dunha pequena doación coa cal pasaríase a ser socio da Asociación Música Viva, apostando así pola cultura mediante os proxectos que realizamos. Esta doación é de dez euros ó ano.

​

O feito de ser socio da AMV tería beneficios coma descontos nos próximos eventos da asociación, estar ó día de todo o que estamos levando a cabo, así coma poder recibir unha revista na cal estamos traballando. Esta revista contará con entrevistas, novidades, datas de concursos e eventos de interese cultural.

Realizar a doación é moi sinxelo, faise a través do enlace que aparece á esquerda, no cal teredes a opción de utilizar tanto unha conta de Paypal coma realizalo directamente con tarxeta de crédito. É un pago único no que os datos son completamente confidenciais.